YENİ BİR EV, YENİ BİR İŞ YERİ, YENİ BİR YIL... HOŞ GELDİN 2014...

                                                      İYİ BİR BAŞLANGIÇ
          Yeni iş yerimde halen eksikler mevcut, malum hızlı ve iyi bir başlangıç oldu;
     
 
 #2.Elazığ Ulusal Nejat Uygur Tiyatro ve Turizm Festivali ödül gecesinde  *En iyi kostüm dalında EMSAD ın genç ve yetenekli ekibinin " 7 KOCALI HÜRMÜZ" Oyunu ödüle layık görüldü... Ki bu vesileyle Beyaz Kelebek Kostüm Evi nin hazırladığı kostümlerimiz artık tescillendi diyebiliriz...


     

             #Arkasından "Merve Adem ile Elazığ'da Sabah" programının  7 Ocak' taki konuğu oldum. 45 dakika boyunca tiyatro, kostüm ve kadın girişimciliği üzerine sohbet ettik.
 
       #Hemen arkasından Markalaşma yolundaki başvurumun kabulu ve onayı beni daha da şevklendirdi.



         #Şimdi ise 2 yıldır üzerinde çalıştığım Ulusal anlamda Elazığ için önemli bir proje için özenle ve gizlilikle çalışıyorum...
       
                        Merak mı ettiniz??? Bence de etmelisiniz...  

                 Az kaldı son bağlantıları yapınca bunu da yazarım elbette...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

RESİMLERLE PAPAĞAN KOSTÜMÜ YAPIMI

YENİ KOSTÜMLER VE TASARIMLARLA YENİ BİR GÖSTERİ