2013 YILI ÖZETİ...

      Festivalden bu yana yazamadım .Aslında festival öncesinde de 2013 yılının yoğunluğu ve yorgunluğuyla ne yazabildim nede elimdeki resimleri sayfama atabildim. Ama  bugün bunun acısını çıkaracağıma söz veriyorum
      Tarihlerini tam olarak hatırlamasam da her resmin altında kısa bilgiler vereceğim. Eveeeet... Bir bakalım nereden başlasak acaba...Çayım  hazır, atıştırmalık kurabiyem yanında, suyum da burada  malum yerimden kalkmadan bugün bu işi bitirmeliyim :)

       Başlayalım mı????
       
       Ama sondan  başa doğru ilerleyeceğiz !!!


 * TAŞINMA :)
            İş yerimize artık sığamaz olmuştuk. Yaz olunca biraz araştırma yaparak yeni bir yere geçmeyi planlıyordum. Ama kader bizden çok önce planını yaptığı için benim planlarım 2. planda kaldı.
    ( çok mu fazla plan kelimesi geçti ne :) )

  Rabbim nasib etti bir ev aldık. Aldığımız eve de çok yakın boş bir dükkan bulduk.Evin inşaat işleri sürerken bari dükkanı toparlayalım dedik.
        Ama ne toparlama...
        Her yerden koli topluyoruz.

        Bir yandan sayım yapıp, bir yandan eksik listesi belirliyor, bir yandan da dükkanın içinin boya ,badana ve raf işlerine koşturduk.

    İşte tam bu koşuşturma da Emsad ın "7  Kocalı Hürmüz Oyununun" kostümlerinin yapılması için teklif geldi. 


     Düşündüğüm tek şey bu kolileri bir an önce yeni dükkana taşıyıp işe koyulmaktı.


     Öylede yaptık... Kolilerin çoğu açılmadan, Dükkanın içinde işçiler, tesisatçılar, elektirikçiler dolaşırken ben kumaşlarla boğuşuyor, Doğru kostümü hazırlamak için internetten şimdiye kadar oynanmış hemen hemen tüm tiyatro oyunlarını izlemeye çalıştım. 
   
     



    Görsellerle dosyalar  hazırladım. 

     Neler yapabileceğime baktım, sonra Oyuncular, Yönetmen, Emsad  Başkanı Savaş Bey ve Uğur Beyle bir kaç toplantı yaptıktan sonrasını zaten biliyorsunuz.

   Benim o taşınma esnasıyla ilgili hatırladığım tek şey minübüste ki 
15 dakikaya varan yolculukta uyuyakalmış olmam. Çok şükür küçük oğlum yanımdaydı :)






                                 *2013 YILI OKULLAR VE MUHTEŞEM GÖSTERİLERİ

                Geçen yıl gibi hatırlayabildiğim tüm okulların adlarını liste halinde yazacağım. Çok yorulduğum,ama sezona daha hazır olduğum için daha az sıkıntı çektiğim bir dönem oldu.Tüm öğretmenlerimin emeklerine sağlık. Ve daha önceden çalışmış olduğum öğretmenlerin bana olan güvenlerinin bu denli fazla olması beni gururlandırdı.Hepsine güvenlerini boşa çıkarmamak için elimden gelenin en iyisini yapmaya devam edeceğim konusunda söz veriyor ve bu güven için TEŞEKKÜR EDİYORUM...

                                                   2013 YILI REFERANS LİSTEMİZ:
                                                   
  *Sihirli Şato
*Sevgi Evleri
*Murat Anaokulu
*Doruk Anaokulu
*Elazığ Anaokulu
*Elazığ Belediye Anaokulu
*Mehmetçik Anaokulu
*Harput Anaokulu
*Beyyurdu Rehabilitasyon Merkezi
*Fevzi Çakmak Anaokulu
*Dr Kadir Gökalp Anaokulu
*Neşeli Ayaklar Anaokulu
*Telepati Özel Eğitim Merkezi   
*AKD Kids
*Tomurcuk Anaokulu
*Beyaz Zambaklar Kuran Kursu
*Küçük Cevherler Kreşi
*Balakgazi Anaokulu
*Doğa Koleji 
*Sevinçle Kreşi
*Atatürk Anaokulu
*Gazi Anaokulu
*Gazi Kamil Ayhan Anaokulu
*Yunus Emre Anaokulu
*Yıldız Bağları Anaokulu
*Ayyıldız Anaokulu
*Sanayi Anaokulu
*Dicle/ Silvan Anaokulu
*Hankendi Anaokulu
*Alacakaya Anaokulu
*Gezin Anaokulu
*Tunceli Çemişgezek Lisesi
*Küplüce Anaokulu
*Kovancılar Anaokulu
* Kuyulu Anaokulu
* Maden Anaokulu
*Giresun /19 Eylül İÖO
*Özel Gülen Yüzler Eğitim Merkezi
                              







































   

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

RESİMLERLE PAPAĞAN KOSTÜMÜ YAPIMI

YENİ KOSTÜMLER VE TASARIMLARLA YENİ BİR GÖSTERİ