SINAV ANNELERİ

 
       DİKKAT!!! 
BU YAZI SINAV ANNELERİNE ÖZEL

Oldukça yoğun gunlerden çıkıp yeni bir yoğunluğa doğru yol alıyor hayatımız. Öyle ki sadece önümüzdeki 20 günü roman yapsam serisini çıkartıp film bile çekerler. 




Eskiden mektup yazınca arkasına şöyle eklerlermış...
 '' Mektup yazdım yaz idi kalemim beyaz idi daha çok yazacaktım mürekkebim az idi...'' 
Ben de bu 20 günlük programımın devamını yazacaktım ancak Instagram'daki @_sengulbulut_  yerim dar idi... Ben de burdan yazarım dedim kendi kendime 😉
    Şimdi üstteki programı incelediğinizde anlayacağınız gibi ben ağır derecede bir sınav annesiyim ...
Geçmiş yıllarda yaşayanlar bilir TEOG Anneleri vardı onu da yaşadım vaktinde. Şimdi adı LGS oldu, Her neyse isimleri tarihleri içerikleri değişsede annelerin görevi değişmiyor...

    Bu sene hem LGS hem YKS annesiyim ... Yani üst düzeyden sınav annesi 😄😄😄
Acaba böyle bir Platform mu kursam dernekleşsem. 😉 Üyelerimize de bu sıkıntı dönemlerde her şeyin olacağına varacağını, kaderin önünde kimsenin duramayacağını, hayırlısı ve nasip kelimelerinin sadece dilde olmaması gerektiğini ,sonuç ne olursa olsun biriciklerimizin, en kıymetlilerimizin hakkındaki en hayırlısının ne olacağını çabalarının karşılığı himmetince Rabb'inin vereceğini, önce bizim kabul etmemiz gerektiğini sonra da evlatlarımızı anlatmamız gerektiğini tek tek izah etsem... 

   Sınavdan sonra kötü gelen sınav sonuçlarına '' o kadar da hayırlısını istedik😕 '' dememek gerektiğini... Bazen hayırsız sandığının arkasındaki hayrı bilemeyecek kadar kul olduğumuzu anlatabilsem... Tevekkülü dilde değil iliklerinde yaşaman gerektiğini bu dünyadaki sınavların sadece birer sembol olduğunu asıl sınavın verileceği diyara göç ettiğimizde olacağını önce annelere sonra evlatlarımıza bir diyebilsem...  
    Neyse sınav günü daha uzun uzun yazarım ... Ama evlatlarıma ettiğim dualarıma Siz de ortak olursanız sevinirim Rabbim sınava girecek bütün evlatlarımızı emekleri mahiyetinde muvaffak etsin...
                                                                     AMİN !!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

RESİMLERLE PAPAĞAN KOSTÜMÜ YAPIMI

YENİ KOSTÜMLER VE TASARIMLARLA YENİ BİR GÖSTERİ

CUMARTESİ MESAİSİ