TANIŞALIM MI?


                                        
                                                     MERHABA...
    Daha önceden verilmiş sözlerim, yapılmış programlarım ve hayattaki en büyük önceliklerim olan 2 küçük oğlum vardı. Bu yüzden, sizlere katılmakta biraz geciktim galiba.
    Şimdi ne mi değişti?
    Sözlerimi tuttum, programlarımı gerçekleştirdim ve hayat kaynağım çocuklarımı kendi işlerini görecek kadar büyüttüm. Artık ertelediklerimi yapmanın zamanı gelmişti.
    2007 yılının başından beri ertelediklerimi yapıyorum.Önce Üniversite, sonra iyi bir tatil ve arkasından yaşadığım şehirde;Elazığ' da, olmayan bir sektör de, istihdam yaratacak bir işletme...
    Bir kaç araştırma...Ortaya çıkan sektörler...Ve benim ilgi alanlarım...Hepsi uzun ve titiz bir araştırmanın sonucu yapıldı.
Vee sadece iki iş kolu benim ilgi alanımla örtüşüyordu:
               "ÇOCUK" ve "KOSTÜM"
    Hayatta en çok sevdiğim, değer verdiğim varlıklar; ÇOCUKLAR...Annemin 20 yıl boyunca hiç susmayan dikiş makinesinin kulaklarımdan gitmeyen; başkasına kuru gürültü, bana ise melodik gelen o sesini anımsatan "KOSTÜM" kelimesi...Yani yüzümü gülümseten 2 önemli değer...
    Kısacası ikisi bir araya geldi."ÇOCUK GÖSTERİ KOSTÜMLERİ" fikri oluştu. Sonra çalışmalara koyulduk,araştırmalar, araştırmalar,araştırmalar,yorgunluk, uykusuzluk,
yardım için kafa patlatanlar, yardım etmemek için elinden geleni yapanlar,proje çalışmaları,danışman desteği ve yönlendirmeleri ( Çok kıymetli Eğitmenimiz ÖMER CENGİZ ÇELEBİ Beyefendiye sonsuz şükranlarımı sunuyorum.),uygun mekan araştırmaları,makine,teçhisat,tesisat,tadilat,tamirat,bürokrasi işlemleri,şehirler arası yolculuklar,eleman arayışları,faturalar,ödemeler,ödemeler,ahh şu ödemeler...
   Çok yorucu günlerdi,ama sonuç istediğim gibi olmuştu.Adını "BEYAZ KELEBEK" koydum.Artık Beyaz Kelebek adına,yaptığımız kostümlerle ilgili, sizlerle birçok paylaşımlarda bulunacağım.
   Umarım iletişimimiz daim olur. Sevgiyle kalın...



                                                                        

Yorumlar

  1. merhabalar:)
    ne hoş ne cici bir sayfa bu böyle.)
    sıcacık samimi ve içten..
    kutlarım sizi..
    seve seve izleyiciniz oldum hemen.
    bende sizi bekliyorum sayfama..
    gönül dolusu muhabbetle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim,işlerimden dolayı pek ilgilenemiyorum sayfamla... Sizin sayfanıza ise bayıldım.Farklı lezzetleri tatmayı seven biri olarak, tam bana göre" birtutamkekik"...İsmini söylerken bile güzel kokular geliyor.İletişimimiz daim olsun...

      Sil

Yorum Gönder

"Çocuklarınızın hayallerine siz değer verin, biz askıya asıp size verelim."
İletişimimiz daim olsun...
Şengül BULUT

Bu blogdaki popüler yayınlar

RESİMLERLE PAPAĞAN KOSTÜMÜ YAPIMI

YENİ KOSTÜMLER VE TASARIMLARLA YENİ BİR GÖSTERİ

CUMARTESİ MESAİSİ